29 December, 2010

Mandi Sungai

Dulu-dulu pemandangan macam ni biasa ja. Masa tu mana ada spenda, tangal je seluar dan baju terus terjun kedalam sungai. satu kenangan yang tak dapat dilupakan.


5 comments:

mamaina said...

look at the 3rd boy dari kiri. dah jadi moel ke?
mana la tok korek gambag ni?

terataksenja said...

mana lagi google laaaa...masa saya dulu kami mandi sekali dengan budak2 pompuan, tapi depa pakai kain batek laa...budak2 lelaki ni lok laq sikit.

ilahjy said...

mcm kat liberia tempat my hubby g tahun 2008-2009 depa tak dak baju... p sekolah pun mcm pakai main bawah dangau jer..kesian ..

m ali said...

Orang dulu-dulu selalu dedah masa kecil tetapi bila dah besak mereka jaga keterunaannya. Tapi la ni masa kecil kawal sangat, bila dah besar mudah tunjuk kat orang yg lain jantina. Hampir 70% dah diguna sebelum berkahwin.

terataksenja said...

Betul mam...